Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace polygonálního modelu
Švancár, Matúš ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rozoberá a približuje problematiku segmentácie polygonálnych modelov. Prezentuje návrh interaktívnej metódy inšpirovanej metódou popísanou v článku Interactive Mesh Segmentation Based on Feature Preserving Harmonic Field. Metóda využíva graph-cut a je implementovaná vo forme webovej aplikácie. Aplikácia podporuje formáty .obj a .stl, umožňuje používateľovi načítať model, nekresliť po povrchu modelu náčrtky reprezentujúce popredie a pozadie, a spustiť segmentáciu. Po dokončení si môže používateľ výsledné modely stiahnuť, alebo pokračovať v segmentácii s jedným z nich.
Monitorování peerů sdílejících torrenty
Bezděk, David ; Pluskal, Jan (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a realizací metod pro monitorování systému BitTorrent se zaměřením na protokol Mainline DHT. Cílem bylo vytvořit monitorovací systém, který bude vyhledávat uživatele BitTorrentu. Tito účastníci se nazývají peers a podílejí se na nelegální distribuci souborů. Dalším úkolem bylo získat a analyzovat data pro výpočet velikosti sítě. Toho bylo docíleno převzetím existující metody z odborného článku. Systém byl navržen a implementován tak, aby byl jedním z modulů pro monitorování kybernetické kriminality. Dále také definuje rozhraní pro ukládání i poskytování získaných dat, které slouží pro vyhodnocení a snadnou manipulaci s daty a tím umožňuje případná budoucí rozšíření.
Simulátor a klient pro MODBUS zařízení
Ondrášek, Michael ; Franek, Lešek (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním protokolem MODBUS. Úvodem jsou popsány vlastnosti protokolu a jeho funkce. Na základě zjištěných vlastností protokolu jsou v další části navrženy dvě aplikace, které simulují jak část serverovou, tak část klientskou. Serverová část má naimplementovány vybrané funkce protokolu a simuluje zařízení pro sběr dat. Následuje detailní návrh aplikací a popis jejich realizací. Poslední část je věnována testování vytvořených aplikací s dostupnými SW emulátory. Práce obsahuje i uživatelský manuál pro ovládání vytvořených aplikací.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Aplikace pro vizualizaci obrazů v rozšířené realitě na iOS
Mensák, Samuel ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá rozšírenou realitou na mobilných zariadeniach spoločnosti Apple so zameraním na vizualizáciu obrazov na vertikálnych plochách. Na začiatku práce sú popísané technológie spojené s rozšírenou realitou, vývojom mobilných a serverových aplikácií v programovacom jazyku Swift. Na týchto technológiách je následne založený návrh a implementácia výslednej aplikácie a prislúchajúceho webového serveru. Práca popisuje celý proces vývoja od návrhu užívateľského rozhrania, cez implementáciu a testovanie, až po výslednú aplikáciu a webový server. Výsledkom je systém  klient-server umožňujúci zobrazovanie obrazov v rozšírenej realite pomocou mobilnej aplikácie.
Herní server pro podporu on-line her
Ohnheiser, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ENet, SDL a OpenGL. Demonstruje funkčnost navrženého serveru na jednoduchých hrách.
Přenos 3D geometrie scény po síti
Rozehnal, Jaroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou přenosu trojrozměrných dat po síti a jejich následným vykreslením. Důraz je kladen na efektivitu přenosu, což je zajištěno implementací vlastního komunikačního protokolu fungujícího nad protokolem UDP a adaptací technologie statického Level of Detail pro potřeby přenosu. Pro vykreslení přenesené geometrie je navrhnut triviální grafický engine. Závěrem jsou prezentovány testy efektivity výsledného protokolu.
Návrh nízkonákladové počítačové učebny pro neziskový sektor.
Fáborský, Jindřich ; Vinter, Miloslav (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh počítačové učebny s co nejnižšími náklady pro Ústav sociální péče pro tělesně postiženou mládež Kociánka. Prostředkem pro minimalizaci nákladů je využití sítě s tenkými klienty a operačního systému GNU/Linux. Práce nabízí kromě vysvětlení principů technologií rovněž metodiku pro implementaci tohoto projektu.
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
Systém pro on-line záznam jízd autoškoly
Voneš, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a realizace aplikace typu klient-server pro sběr GPS dat pomocí chytrého telefonu s operačním systémem Android za účelem sledování v reálném čase a záznamu průběhu jízd na serveru, kde jsou tato data následně upravována podle reálné silniční komunikace. Tato práce tematicky navazuje a rozšiřuje projekt DoAutoškoly.cz . Práce obsahuje teoretické seznámení s GPS, problematikou komunikace v reálném čase a platformou Android, včetně aplikačního rozhraní pro GPS. V další části práce jsou tyto poznatky využity k návrhu celého systému. Text diplomové práce následně plynule přechází v implementaci mobilní aplikace, webového modulu a příslušné serverové aplikace. Nadále jsou vyčleněny kapitoly zabývající se sledováním v reálném čase a editováním tras. Závěr práce je věnován testování a vyhodnocení dosažených cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.